Performance Marketing Insights Europe – Berlijn 24-25 juni – sprekers, agenda en netwerken

Display, Online Video & Mobile Apps in de spotlight tijdens Performance Marketing Insights in Berlijn

  • Estrel Hotel, Berlijn – 24-25 juni 2014
  • Experts uit de branche over display, online video, mobile apps en meer
  • Meer dan 40 interessante sessies en 75 sprekers in twee dagen

pmi-europe-14-whitebackground-standard Huidige trends in performance marketing, zoals display advertising, online video en mobile apps worden uitgebreid belicht tijdens de Performance Marketing Insights beurs in Berlijn. Rond de 1000 performance marketeers komen samen in het Estrel Hotel voor een ‘who is who’ in performance marketing.

Hoofdsponsors Zanox en Tradedoubler vormen samen met andere toonaangevende bedrijven, merken en ontwikkelaars van technologie en 1000 performance marketeers het toneel van ‘who is who’ in performance marketing. Kijk hier voor Een lijst met deelnemers.

Agenda
Nieuwe cijfers van Mary Meeker, befaamd venture capitalist en web expert, wijzen naar Rusland, Frankrijk, Italië en Frankrijk als de belangrijkste landen als het gaat om het gebruik van internet. Een speciaal expert panel over European Expansion zal achtergronden en feiten delen over uitbreiding in of naar deze gebieden.

Maar dit jaar zullen meerdere paneldiscussies diverse onderwerpen aankaarten die relevant zijn voor performance marketeers over de hele wereld. Deelnemers kunnen rekenen op veel tips en direct toepasbare kennis als ze na de beurs naar huis terugkeren.

Het effectief toepassen en uitzetten van apps is een ander spraakmakend onderwerp in de wereld van performance marketing. Aangejaagd door de continu groeiende populariteit van apps uit de Apple App Store en Google Play. Voor ontwikkelaars betekent de toenemende stroom nieuwe apps en app-ontwikkelsoftware dat het nog moeilijker is hun creaties om te zetten in financieel succes. PMI: Europe’s experts zijn ter plekke aanwezig om advies uit te brengen over waar de kansen liggen in zo’n overvolle markt.

Om in het thema van kansen te blijven: tijdens het evenement zullen ook insider tips gedeeld worden over hoe gegevens gebruikt kunnen worden voor succesvolle display campagnes. Een panel bestaande uit vertegenwoordigers van Facebook en GDM Digital gaat uitgebreid in op het toepassen van graphical placements die, zoals onlangs benadrukt door het Internet Advertising Bureau en PricewaterhouseCoopers, goed waren voor 30% van alle advertentie-uitgaven in het Verenigd Koninkrijk in 2013.

Met de komende lancering van Google Panda 4.0 is het voor bedrijven ook handig te weten hoe ze een Google Search penalty te boven komen. Het gebruik van Youtube als nog een alternatief performance-based kanaal zal uitgebreid worden toegelicht door Richard Hartigan, Industry Manager of Technology bij de eigenaar van Youtube; Google.

Een volledige agenda kunt u hier raadplegen

Keynote van David Rowan
Op de agenda in Berlijn staan meer dan 75 sprekers die hun licht werpen op een breed scala onderwerpen. Als afsluiting staat op de tweede dag een keynote toespraak gepland David Rowan, journalist voor o.a. Wired Magazine. In zijn keynote gaat hij in op hoe internet zich verhoudt tot alles en hoe het de brug slaat tussen alle aangesloten apparaten. Hij bekijkt ook de rol van de moderne ondernemer in het voortdurend veranderende gezicht van marketing. Een aspect van online advertising dat volgens Rowan nog relatief onbekend is, maar eenzelfde invloed heeft, is de groei van hacking. Hij gaat hier uitgebreider op in tijdens zijn toespraak.

Vooruitlopend op zijn aanwezigheid in Berlijn zei Rowan het volgende: “In een wereld van alom vertegenwoordigde gegevens, nieuwe inzichten in consumentenpsychologie en een mentaliteit van constant testen en herhalen komen online bedrijven er achter dat ze hun groei kunnen stimuleren met behulp van de juiste tools die doen wat klassieke reclame en marketing ooit deden. Hiervoor moet je ook de kansen zien van de groei van hacking. Zeker als je wilt concurreren met wereldwijd opererende bedrijven.”

David Rowan spreekt tijdens Performance Marketing Insights Europe
David Rowan spreekt tijdens Performance Marketing Insights Europe

Netwerken
Naast twee dagen met bijdrages van toonaangevende sprekers en experts biedt het evenement een scala aan mogelijkheden om te netwerken met deelnemers uit 40 verschillende landen. Dat kan op de officiële netwerkborrel (met een WK-twist), tijdens de populaire speed networking sessies of tijdens de Meet the Agencies. Een uitgebreid overzicht van netwerkmogelijkheden staat hier.

Deelname
Deelnemers uit bijna 40 landen hebben zich al aangemeld. Veel van hen komen uit Nederland waaronder afgevaardigden van Office Depot, Easytobook, U-Tell Digital SL, REBEL Internet BV, Sanoma en Orangedotcom. Omdat kamers in het gasthotel zelf snel volgeboekt zullen zijn heeft de organisatie een extra hotel geregeld waar deelnemers met korting kunnen overnachten.

Tickets kunnen worden besteld via http://www.performancemarketinginsights.com/14/europe/register/ en deelnemers kunnen voorafgaand aan het evenement met elkaar in contact komen via de officiële eventapp.

Performance Marketing Insights is te volgen via

XINGhttps://www.xing.com/net/prid2b6b1x/a4uexpo

LinkedInhttps://www.linkedin.com/groups?gid=4564379

Twitterhttps://twitter.com/performinsights

Facebookhttps://www.facebook.com/PerformanceMarketingInsights

Google+https://plus.google.com/+Performancemarketinginsights/

Over Performance Marketing Insights: Europe
Performance Marketing Insights: Berlin brengt zo’n 1000 performance marketeers samen voor een tweedaags congres in het hart van de Europese start-up hoofdstad. Op 24 en 25 juni komen koplopers op het gebied van performance marketing van over de hele wereld en uit alle hoeken in de branche samen in het Estrel Hotel in Berlin. Tezamen vormen zij een ideaal platform om te netwerken en om uw bedrijf in 2014 te laten groeien. Het programma combineert internationale sprekers, opinieleiders, kopstukken, start-ups en digitale experts en brengt nieuwe inzichten in en kennis van performance-based marketing, in het kader van een bredere marketing mix.


Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit /  Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit /  Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit /  Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit /  Bijwerken )

Verbinden met %s