Het Spaanse modemerk Massimo Dutti heeft haar deuren in Stadshart Amstelveen geopend. Dit is het vijfde filiaal van het merk in Nederland. In de winkel kunnen klanten terecht voor zowel de uitgebreide dames- als herencollectie.

Annemie Menge, communicatie Benelux Inditex: “Stadshart Amstelveen is één van de meest stijlvolle en beste shoppingcentra in Nederland. De Dutti man en Dutti vrouw voelen zich thuis in een dergelijke omgeving. De keuze voor deze locatie was voor ons dan ook snel gemaakt”.
Ben Verheijen, Shoppingcentermanager van Stadshart Amstelveen: “We zijn zeer verheugd met de komst van Massimo Dutti. Het is een echt fashionmerk met internationale bekendheid, een mooie aanvulling op ons vrouwen- én mannen kledingaanbod.

Inrichting
Het filiaal in Amstelveen is ingericht in een vernieuwende vertaling van de boutiquestijl die Massimo Dutti winkels kenmerkt. Walnoothout, brons en donker marmer zijn de dominante materialen die in strakke en sobere belijning een warme en tijdloze sfeer ademen.
Collectie Spring-Summer 2014
De Spring-Summer collectie van Massimo Dutti kenmerkt zich door elegantie, perfecte pasvorm en snit en hoog kwalitatieve materialen als linnen, Egyptisch katoen, leer en chenille. Het kleurenpallet varieert van camel, zand, goudtinten, wit, kaki’s en elke schaduw van blauw, van marine tot het zuiverste indigo. In de collectie worden diverse klassieke en tijdloze items aangevuld met moderne en modieuze elementen.
Massimo Dutti bevindt zich op Binnenhof 10-11 in Stadshart Amstelveen.
Over Massimo Dutti
In 1985 is Massimo Dutti opgericht in Spanje. In eerste instantie werd er enkel menswear verkocht. In 1995 lanceerde het merk de eerste womenswear collectie, met een variatie aan stijlen van casual tot geraffineerd en tijdloos. Vandaag is het merk met meer dan 667 winkels aanwezig in 65 landen in Europa, Amerika en Azië.
De keten behoort tot de Inditex groep, één van de grootste fashionretails in de wereld met meer dan 6.249 winkels in 86 landen verspreid over 5 continenten. Naast Massimo Dutti, behoren volgende merken ook tot de Inditex groep; Zara, Pull&Bear, Bershka, Stradivarius, Oysho, Zara Home en Uterquë
Stadshart Amstelveen
Stadshart Amstelveen staat voor sfeervol en elegant winkelen. Het overdekte winkelcentrum biedt onderdak aan grote, bekende namen maar ook aan diverse boetiekjes en vernieuwende concepten zoals het eerste Bose Experience Centre in Nederland en een Nespresso Boutique. Voor de dagelijkse boodschappen heeft het Stadshart een HEMA, Albert Heijn én een versgroep met de beste viswinkel van Nederland. In 2013 is Stadshart Amstelveen door de Winkelcentrum Kwaliteitsmonitor uitgeroepen tot ‘Beste winkelcentrum van Nederland’. En in 2012 kreeg het als eerste (en vooralsnog enige) Nederlandse winkelcentrum 4 sterren toegekend. Deze internationale classificatie staat voor de kwaliteit en service die een winkelcentrum biedt. Zo kunnen bezoekers van het Stadshart gratis gebruik maken van een personal shopper, een kindertreintje en diverse lounges. Bovendien zorgen gratis en onbeperkt WiFi, een babylounge en een receptie voor wat extra gemak. Naast de vele winkels is er een uitgebreid aanbod aan horeca en cultuur, zoals P60, Schouwburg Amstelveen, Cinema Amstelveen en het Cobramuseum.
Stadshart Amstelveen is te volgen op www.stadshartamstelveen.nl en Facebook
Mooi merk!
LikeLike