Het merk Super de Boer houdt er mee op. Na de overname door Jumbo in 2009 worden inmiddels de laatste winkels omgezet. De allerlaatste volledige folder is net verschenen. Toch een beetje een collectorsitem.
Ik en Super de Boer hebben samen veel meegemaakt. Precies in mijn interimperiode ter vervanging van het hoofd Corporate Communicatie en PR speelde die overname. Een heftige en roerige tijd. Financiele communicatie is niet mijn ding, dat heb ik toen wel geleerd. Ik ben er beter in dan ik dacht, maar ik werd er zachtjes gezegd niet gelukkig van. Maar het merk, de producten, de mensen..die maakten het tot een ervaring die ik niet had willen missen. Hierna heb ik de mazzel gehad nog regelmatig als PR consultant op te mogen draven. Ik bedacht samen met de nieuwe interimmer ludieke PR plannetjes en schreef persberichten over nieuwe producten, Fairtrade, speelfilmknuffels, Webbies en andere leuke acties van Super de Boer. Tot op het laatst hebben media de berichten opgepikt en over het merk geschreven. Maar nu houdt het echt op.
Graag gedaan Super de Boer! Het was leuk!