Stadshart Amstelveen organiseert Fashion Battle voor aanstormend blogtalent

Als start van het nieuwe modeseizoen organiseert winkelcentrum Stadshart Amstelveen een bloggersbattle waarbij 12 bloggers de strijd met elkaar aangaan om de felbegeerde titel Instagrammer van Stadshart Amstelveen.

Stadshart Amstlvn Fashion Sunday

In deze wedstrijd gaan 12 talentvolle fashion bloggers de strijd met elkaar aan. In vier rondes (september, oktober, november en december) presenteren 3 bloggers hun creatie. In september shoppen de bloggers met het thema College Clash. Dit thema is geïnspireerd op de retro Engelse trend waarbij zowel elementen van de klassieke, conservatieve Britse stijl, als de alternatieve punk scene aan bod komen. De geshopte outfits worden getoond tijdens fashion shows, zijn te zien in het winkelcentrum en op het speciale blog voor de battle. Zowel in het Stadshart als online kunnen bezoekers stemmen op hun favoriete outfit. Onder de stemmers wordt €100,- shoptegoed én een sessie met de Personal Shopper van Stadshart Amstelveen verloot. De blogger met de meeste stemmen wordt uitgeroepen tot Instagrammer van Stadshart Amstelveen en mag ieder modeseizoen een inspirerende outfit shoppen in Stadshart Amstelveen. Deze outfit wordt gedeeld via instagram.

unexpected fashion

Fashion Sunday
De aftrap van de battle vindt plaats op Fashion Sunday op 6 september. Deze dag staat Stadshart Amstelveen geheel in het teken van het nieuwe modeseizoen. Beauty- en fashionworkshops en fashionshows maken deze dag een onmisbaar event voor

fashionliefhebbers. Tijdens de fashion shows laten modellen de meest bijzondere items uit de nieuwe collecties van o.a. Scotch & Soda, G-Star Women, Guess, Maddox Casual, Steps, HEMA en V&D zien. In de shows lopen ook de drie creaties mee die zijn gestyled door de eerste deelnemers aan de Fashion Battle.

Stadshart Amstelveen staat voor sfeervol en elegant winkelen. Het overdekte winkelcentrum biedt onderdak aan grote namen zoals de Bijenkorf, Scotch & Soda, Just Brands, KIKO Milano, ZARA, Massimo Dutti, Fossil, G-Star Women, Superdry en Van Gils. Er zijn ook diverse boetiekjes en vernieuwende concepten te vinden, zoals het eerste Bose Experience Centre in Nederland en een Nespresso Boutique. In 2015 is Stadshart Amstelveen opnieuw uitgeroepen tot ‘Beste winkelcentrum van Nederland’. En in 2012 kreeg het als eerste (en vooralsnog enige) Nederlandse winkelcentrum  4 sterren toegekend. Deze internationale classificatie staat voor de kwaliteit en service die een winkelcentrum biedt. Zo kunnen bezoekers van het Stadshart gratis gebruik maken van een personal shopper, onbeperkt Wi-Fi en een receptie voor wat extra gemak. Het winkelcentrum is zeven dagen per week open en op maandag, dinsdag, woensdag en vrijdag tot 19.00 uur.


Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit /  Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit /  Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit /  Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit /  Bijwerken )

Verbinden met %s