Feliciteer Coop met 120-jarig bestaan en win een boodschappenpakket

Dit jaar bestaat Coop Supermarkten 120 jaar. De coöperatieve formule is in al die tijd hetzelfde gebleven; de klant is de baas. Klanten beslissen mee over assortiment, aanbiedingen en acties. Dit maakt Coop Supermarkten uniek in de Nederlandse supermarktwereld. Coop legt bijvoorbeeld geen verantwoording af aan aandeelhouders, is geen familiebezit en is niet in handen van grote investeerders. De enige aan wie verantwoording wordt afgelegd is de klant. Feitelijk zijn de klanten hiermee de aandeelhouders van Coop Supermarkten. Dat deze formule werkt blijkt ook aan het succes van andere coöperaties wereldwijd. Niet voor niets hebben de Verenigde Naties het jaar 2012 uitgeroepen tot het Internationale Jaar van Coöperaties!

Coop bestaat 120 jaar

Vanaf zaterdag 7 mei kunnen klanten van Coop sparen voor een gratis boodschappenpakket t.w.v. € 40,- boordevol lekkere en handige producten. Bij elke € 15,- aan boodschappen en bij diverse actieproducten krijgt de klant een gratis pakketzegel. Met 42 zegels is de spaarkaart vol. Op 7 mei krijgen klanten bij besteding van € 15,- aan boodschappen gratis dubbele feestzegels. Hiermee gaat sparen nog sneller. Maar dit is nog lang niet alles. Wie tussen 7 mei en 19 juni Coop op twitter feliciteert met gebruik van de hashtag #coop120 maakt elke dag kans op zo’n gratis boodschappenpakket. Maar klanten kunnen de jarige Coop ook gelukwensen door gefilmde felicitaties te uploaden op www.coop.nl. De leukste 10 video’s winnen een ballonvaart voor 2 personen. Tenslotte maken klantenkaarthouders kans op een VIP-avond met limousine en een dinnershow.


Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit /  Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit /  Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit /  Bijwerken )

Verbinden met %s